برترین ابزارهای آموزش الکترونیکی در سال 2012
انجمن دانشجویی پیام نور پیرانشهر
علمی پژوهشی

ابزارهای برتر آموزش الکترونیکی یا همان e-learning در سال ۲۰۱۲ برای ششمین سال پیاپی از میان ۵۸۲ شرکت کننده انتخاب شدند. از میان این تعداد، ۵۵% سازمان های آموزشی و ۴۵% سازمان های غیر آموزشی بودند.

منتخب اول این رقابت همچون سه سال گذشته سایت توییتر بود که مجددا برای چهارمین سال پیاپی رتبه اول را به خودش اختصاص داد. رتبه دوم به سایت یوتیوب و رتبه سوم به Google Docsرسید. اما با هم نگاهی به لیست ۱۰۰تایی و منتخبین آنها داشته باشیم:

نکته قابل توجهی که در تهیه این لیست مشاهده می شود، فاصله بسیار زیاد ابزارهای آموزشی که در حال حاضر از آنها استفاده می شود با ابزارهایی است که در آموزش حین کار مورد استفاده قرار می گیرند. همانطور که مشاهده می شود رتبه اول به یک ابزار اجتماعی اختصاص دارد. این موضوع نشان دهنده فاصله و اختلاف بین ابزارهای آموزش شخصی/حرفه ای و ابزارهای آموزشی مورد استفاده در سازمان های برای آموزش های ضمن خدمت (در محل کار) است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان انجمن دانشجویی پیام نور ازاد سراسری و آدرس pnuha.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 7262
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1